گردنبند چرم دخترانه ای که تغییر سایز می داد

چرم بیضی که در ساخت گردنبند چرم دخترانه استفاده می شود؛ نوعی لوله چرمی است که از لبه های آن دوخته شده یا تا شده و چسبانده شده است.

این چرم ضخیم و محکم گزینه مناسبی برای طراحی دستبند ساده یا نخ زدن مهره های کشویی است. حتی می توانید از این نوع چرم برای ایجاد یک قلاده سگ سفارشی برای سگ مورد علاقه خود استفاده کنید!

این نوع کاملاً خود توضیحی است و در یک ورقه چرمی صاف عرضه می شود. این را می توان برای برش اشکال و تزئین با استفاده از پانچ چرمی یا چاقوی دستی استفاده کرد.

یک ورق چرم بسته به اندازه ورقی که خریداری می کنید پروژه های متعددی را ایجاد می کند. آنها همچنین دارای ضخامت های متفاوتی هستند، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که برای پروژه شما مناسب ترین است.

 

اگر با چاقوی کاردستی خیلی خوش دست نیستید، می توانید اشکال چرمی از پیش برش خورده را بخرید که اضافات فوق العاده ای به طرح های ترکیبی و قطعات جواهرات بیان می کند.

شما اغلب می توانید اشکال گل و حتی حیوانات پیدا کنید، بنابراین وقتی صحبت از استفاده از اشکال چرمی در جواهرات به میان می آید، دنیا صدف شماست.

به نظر می‌رسد فهرست ابزارهای درگیر در کار چرم بسیار گسترده است، اما نیازی نیست عجله کنید و همه این ابزارها و ابزارها را بخرید، فقط به مواردی که به پروژه‌های ساخت جواهرات شما کمک می‌کنند پایبند باشید.

برای ساخت جواهرات، احتمالاً با چرمی کار می کنید که به راحتی قابل برش است، با این حال، برخی از طرح های چرمی ممکن است کمی بیشتر از یک جفت قیچی نیاز داشته باشند.

قیچی پارچه‌ای – به‌ویژه برای بریدن پارچه به راحتی طراحی شده است، بنابراین باید چرم سبک‌تر را به راحتی بپوشاند.
برش چرخشی – برای ساختن نوارهای چرم خود یا برش اشکال هندسی ساده عالی است.
چاقوی کاردستی تیز – یک تیغه خوب باید برای چرم ضخیم‌تر مناسب باشد و برای برش اشکال دقیق‌تر و پیچیده‌تر عالی است.
پانچ چرمی ساده – مناسب برای سوراخ کردن چرم برای چسباندن اتصالات یا افزودن جزئیات تزئینی.

پانچ چرم شکل – در واقع می‌توانید کیت‌هایی با طیف وسیعی از اشکال در اندازه‌های مختلف تهیه کنید، که برای افزودن جزئیات بیشتر به یک تکه چرم فوق‌العاده هستند.

آول – برای ایجاد سوراخی در چرم که به اندازه کافی کوچک است تا یک سوزن و نخ از آن عبور کند ساخته شده است.