گران ترین پارچه فاستونی مقدم در منزل ملکه الیزابت

تنوع در پارچه فاستونی مقدم درفصول مختلف سال به چه صورت است، در زمستان پشم، در تابستان پنبه و در فصل باران های موسمی بارانی نایلونی می پوشیم. چرا بسته به فصل لباس متفاوت می پوشیم؟

همچنین در مراسم های مختلف لباس متفاوتی می پوشیم. این همه پارچه را از کجا تهیه کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات، در اینجا مقاله ای در مورد تنوع در پارچه ها آورده شده است.

پارچه فاستونی مقدم، پنبه، ابریشم و مواد مصنوعی از جمله پارچه هایی هستند که ما اغلب از آنها استفاده می کنیم.

مواد پنبه ای معمولا در تابستان استفاده می شود، در حالی که پارچه های پشمی در زمستان سرد و خشک استفاده می شود. وقتی هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد، پارچه های ابریشمی و مصنوعی راحت ترین هستند.

نخی است که برای بافتن (یا بافندگی) پارچه ها استفاده می شود. به عبارت دیگر، نخ نخ بلندی است که برای ساختن پارچه (یا لباس) استفاده می شود.

پارچه فاستونی مقدم انتخاب می کنیم و یک نخ (یا نخ) شل را از یکی از لبه ها بیرون می آوریم. اگر تارهای شلی دیده نشد، می‌توانیم با سوزن یا سوزن نخ را از پارچه خارج کنیم.

ما می توانیم به مدت نامحدود به کندن نخ ها از پارچه ادامه دهیم. این یک پارچه پنبه ای را نشان می دهد که از نخ پنبه ای ساخته شده است که در یک الگوی خاص چیده شده است.

اگر تا به حال سعی کرده اید یک سوزن را نخ کنید، می دانید که چقدر می تواند سخت باشد. انتهای نخ اغلب به چند رشته نازک جدا می شود.

این امر عبور نخ را از سوراخ سوزن دشوار می کند. رشته‌های نخ نازکی که می‌بینیم از رشته‌های نازک‌تری که به عنوان الیاف شناخته می‌شوند تشکیل شده‌اند. از نخ ها برای ساخت پارچه استفاده می شود و نخ ها از الیاف تشکیل شده اند.

یک نخ پنبه ای را از ضایعات پارچه پنبه ای انتخاب کنید. این رشته نخ را روی میز بگذارید. با انگشت شست یک سر نخ را فشار دهید و سر دیگر را با ناخن خراش دهید.

با استفاده از ذره بین، رشته ها را بررسی کنید. ممکن است متوجه شوید که این رشته های ریز از رشته های نازک تری به نام فیبر تشکیل شده اند