کتونی نایکی که مشکل پا درد را درمان می کند

به طور معمول، شما برای هر هدفی کفش می پوشید، اگر تنیس بازی می کنید، کفش تنیس می پوشید.

اگر گلف می کنید، کفش گلف می پوشید؛ در مورد دویدن هم همینطور. اگرچه شما می توانید تقریباً با هر چیزی بدوید، پوشیدن کفش دویدن مناسب به جلوگیری از آسیب و درد کمک می کند.

نحوه ساخت کتونی نایک پاشنه ضخیم تر برای جذب ضربه و افت پاشنه تا پنجه برای مطابقت با چرخه راه رفتن طبیعی دویدن  در نظر گرفته شده است که حس طبیعی پای شما را تکمیل کند.

کفش های مناسب باید مانند امتداد پاهای شما باشند، فقط با محافظت مناسب.

برندها انواع مختلفی از کفش‌ها را تولید می‌کنند که به آن‌ها می‌گویند یا مدل‌ها – درست مانند تولیدکنندگان خودرو. وقتی به تویوتا یا هوندا فکر می کنید، می دانید که آنها فقط یک نوع خودرو نمی سازند.

آنها ماشین های مختلفی را برای مصارف مختلف می سازند: ون، سدان، SUV، خودروهای اسپرت، خودروهای خارج از جاده و غیره.

برندهای کفش هم همین کار را می کنند: کفش های مختلفی را برای نوع دونده شما می سازند. این بدان معناست که یک کفش دویدن ایده آل برای شما وجود دارد.

آیا کفش های دویدن واقعاً تفاوتی ایجاد می کنند؟ بله، کفش های دویدن در واقع تفاوت ایجاد می کنند. آنها به طور خاص برای دویدن و نیروهای ضربه ای که ایجاد می کند ساخته شده اند.

کفش دویدن مناسب اهداف متعددی را دنبال می کند تناسب راحت به معنای کمتر شدن مشکلات پا مانند تاول است و در عین حال انعطاف‌پذیری و راحتی حرکت را به شما می‌دهد.

ساختار به اطمینان از فرم مناسب دویدن کمک می کند، که احتمال کشیدگی مفصل را کاهش می دهد. b uild به شما طول عمر و بالشتک و مواد مورد نیاز برای مقاومت در برابر ضربه و استرس مکرر را می دهد.

آیا دویدن با کفش های غیر دویدن بد است؟ این می تواند به فرکانس و مسافتی که می دوید و همچنین فرم دویدن شما بستگی دارد.

در حالی که برخی از افراد ممکن است به کفش های مینیمال عادت داشته باشند، اکثر کارشناسان کفش های دویدن یا کفش های ورزشی را توصیه می کنند.

دویدن مکرر با کفش‌های کف صاف، مانند کانورس، ون یا کفش‌های مجلسی، ممکن است به مرور زمان منجر به درد و درد شود.