کاشی تبریز درجه یکی که ملکه انگلستان در ویلای خود استفاده کرد با قیمتی ارزان به فروش گذاشته شد

یکی از انواع محبوب کاشی، کاشی تبریز درجه یک به دلیل توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی، چوب یا آجر، منهای تعمیر و نگهداری که معمولاً این مواد نیاز دارند، شناخته شده است.

به عنوان یک کاشی همه منظوره، کاشی چینی در طیف وسیعی از سبک‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌شود، بنابراین تطبیق پذیری بیشتری را هنگام ساختن یا بازسازی خانه شما ارائه می‌دهد.

از نظر کاربرد، کاشی های چینی به بهترین وجه در حمام و آشپزخانه و همچنین در هر مکان پرتردد مانند راهروها استفاده می شود.

اگر به دنبال طراحی مجدد فضای بیرونی هستید، کاشی های چینی انتخابی عالی هستند زیرا یخ نمی زنند، محو نمی شوند یا ترک نمی خورند.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف کاشی‌های چینی، نصب دشوار آن‌ها است، زیرا هنگام قرار دادن آن‌ها به چسب نیاز دارند. این می تواند کارهای DIY را کمی دشوارتر کند.

کیفیت انعکاسی خاص کاشی های شیشه ای آنها را به انتخابی مینیمال اما پر جنب و جوش برای هر فضای داخلی تبدیل می کند. آنها همچنین به دلیل مقاومت در برابر لکه، جایگزینی عالی برای کاشی های سنگ طبیعی هستند.

کاشی‌های شیشه‌ای را می‌توان در فضاهای بزرگ‌تر استفاده کرد و با کاشی‌های دیگر نیز جفت کرد – به عنوان مثال، کاشی‌های موزاییک.

علاوه بر این، آنها می توانند در برابر سرما، آب و نور خورشید مقاومت کنند، بنابراین می توانید از آنها برای پروژه های بیرونی نیز استفاده کنید.

اگر به ویژه به تمیز کردن و نگهداری اهمیت می دهید، مطمئناً از نگهداری کم کاشی های شیشه ای قدردانی خواهید کرد. شراب قرمز را می توان به راحتی پاک کرد بدون اینکه لکه ای باقی بماند.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که کاشی‌های شیشه‌ای به راحتی در لبه‌ها تراشه می‌کنند، به همین دلیل است که نباید از آنها در مکان‌های پرتردد مانند آشپزخانه و حمام استفاده کنید.

آنها به بهترین وجه در برنامه های کوچکتر با کشش کمتر مانند شومینه، میزهای با ملایمت استفاده شده یا آب پاش آشپزخانه استفاده می شوند.

در حالی که کاشی های سیمانی در طراحی داخلی مدرن کمی از نعمت برخوردار هستند، از قرن نوزدهم وجود داشته اند.

کاشی های سیمانی به دلیل سطح متخلخلشان جذابیت خاصی دارند، که می تواند در طول زمان پتینه ای ایجاد کند که الگوی آنها را افزایش می دهد.

به طور مشابه، اگر محو شدن یا تغییر رنگ رخ دهد، کاشی های سیمانی را می توان سمباده زد و دوباره آب بندی کرد تا سرزندگی اولیه خود را بازگرداند.