چای احمد سیلان مخصوصی که نوزادی با خوردنش به حرف آمد

لازم به ذکر است که چای احمد سیلان مخصوص نوع خاصی از چای است که از استان یونان چین می آید و به دلیل طعم خاکی خود شناخته شده است.

این چای از چای چیده شده از درختان چای وحشی به جای بوته های پرورشی تهیه می شود و برگ ها با فشار دادن برگ های خام روی هم و سپس ذخیره آنها برای بلوغ، تخمیر میکروبی را طی می کنند.

چای احمد سیلان بسته به سطح اکسیداسیون مجاز در فرآیند می تواند سیاه یا سبز باشد.

اگرچه ما به تنهایی چای Pu-erh را ذخیره نمی کنیم، چای ترافل قهوه ما دارای چای Pu-erh به عنوان پایه است که دانه های قهوه و تکه های کاکائو را روی آن اضافه کرده ایم تا طعم شکلاتی قهوه ای غنی به آن بدهد.

محتوای کافئین آن حتی کمتر از چای سبز است و سطح آنتی اکسیدان بالایی دارد. چای سفید بهتر است بدون هیچ گونه افزودنی مصرف شود.

سایر چای های طعم دار : دنیای چای طعم دار فقط به تخیل چای سازها محدود می شود. برخی از نمونه‌های خلاقانه‌تر چای‌های طعم‌دار عبارتند از اکسیر الهی ما که ترکیبی از چای سبز و سفید با طعم لیچی و هلو است یا چای زنجبیل لیمویی ما که چای سیاه با آناناس خشک طبیعی، علف لیمو، تکه‌های زنجبیل، کالاندولا و آفتابگردان است.

چای های میوه ای از میوه های طبیعی فرآوری نشده تهیه می شوند. آنها به طور طبیعی شیرین هستند اما شیرینی بیش از حد شکر را ندارند.

چای های میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند و هیچ کافئینی ندارند و برای نوشیدن قبل از خواب ایده آل هستند. همچنین می‌توان آن‌ها را به‌عنوان چای سرد نوشید و جایگزینی سالم برای نوشیدنی‌های گازدار و حتی برخی آب میوه‌ها می‌شود.

برخی از نمونه‌های چای میوه‌ای که می‌توانید در فروشگاه ما پیدا کنید عبارتند از Moringa Passion Fruit که حاوی تکه‌های سیب، کشمش، هویج، چغندر، آناناس قندی، پاپایای شیرین، طعم‌دهنده طبیعی، برگ مورینگا و پوست لیمو است.