پد الکلی دیاموند موجب خفگی یک زن شد

پد الکلی دیاموند در جلسه ماهانه بالینی بین بخشی در بیمارستان ارائه و مورد بحث قرار گرفت و تجربه با سایر متخصصان جراحی به اشتراک گذاشته شد.

به عنوان یک اقدام احتیاطی، هر زمان که از CutaseptR برای آماده سازی پوست استفاده می شود، اکیداً به مدت سه دقیقه صبر می کنیم تا محلول خشک شود و قبل از پوشاندن محل جراحی، پوست با یک سواب پنبه ای پاک می شود.

همچنین در هر موردی از چسب پلاستیکی برای پوشاندن محل جراحی قبل از جراحی استفاده می شود. استفاده از ید که کمتر از الکل قابل اشتعال است به عنوان یک محلول آماده سازی جراحی جایگزین برای کاهش خطر چنین اتفاق ناگواری در آینده افزایش می یابد.

از بین بردن همه عوامل خطر آتش سوزی اتاق عمل دشوار است، اما می توانیم با آموزش جراحان، متخصصان بیهوشی و سایر پرسنل اتاق عمل در این زمینه و انجام اقدامات احتیاطی کافی، خطر را به حداقل برسانیم.

محلول های آماده سازی جراحی مبتنی بر الکل می توانند با استفاده از کوتر الکتریکی مشتعل شوند و منجر به آتش سوزی در اتاق عمل شوند.

برای پیشگیری از چنین رویداد فاجعه‌باری، توصیه می‌شود که محلول مبتنی بر الکل باید قبل از کشیدن محل جراحی به خوبی خشک شود.

پوشاندن پوست با یک پارچه چسب پلاستیکی شفاف نیز تجمع بخار الکل را در محل کاهش می دهد و در نتیجه احتمال آتش سوزی را کاهش می دهد.

SB جراح عمل بود و گزارش مورد را نوشته است. RG مراجع را جمع آوری کرده و در نوشتن گزارش مورد کمک کرده است. همه نویسندگان مقاله نهایی را خوانده و تایید کرده اند.