نخود پاییزه در کرمانشاه مصرف کنید تا از بیماری های کلیوی دور بمانید

برخلاف نخود باغی، گیاهان نخود پاییزه در کرمانشاه خیلی بزرگ تولید نمی کنند. در عوض، نخودهای داخل غلاف نخودهای برفی بسیار کوچک می مانند.

خوشبختانه برای این نخودهای کوچک و لطیف، آنها در یک غلاف کاملاً خوراکی پیچیده می شوند، بنابراین، “به اندازه نخود” در این مورد بسیار خوب است! نخود برفی وقتی خام خورده شود ترد و با طراوت است اما وقتی در سیب زمینی سرخ کرده یا بلانچ شده و در سالاد مخلوط می شود بسیار خوشمزه است.

نخودهای برفی با ظاهر مسطح خود به راحتی قابل تشخیص هستند که باعث می شود شبح نخودهای کوچک و گرد درون غلاف نمایان شود.

ممکن است شنیده باشید که از آنها به عنوان نخود چینی یاد می شود، زیرا به دلیل شیوع آنها در غذاهای آسیایی و همچنین این واقعیت که تصور می شود منشأ آنها در آن منطقه از جهان است.

انواع مختلفی از نخود برفی وجود دارد که بسیاری از آنها نام های زمستانی شگفت انگیزی دارند!

برخی از انواع نخود برفی
نخود بهمنی
نخود مرغ برفی
غلاف قند اورگان
نخود قندی ذوب ماموت
نخود بابا شکر
نخود فرنگی اسنپ شکر

در نگاه اول، غلاف نخود قندی شباهت زیادی به غلاف نخود انگلیسی دارد، با این حال یک تمایز کلیدی وجود دارد.

جایی که غلاف‌های نخود انگلیسی به اندازه‌ای نازک هستند که نخود فرنگی‌های چاق را برجسته می‌کنند، غلاف‌های نخود فرنگی ضخیم و گرد هستند و حضور نخود را در داخل کاملاً پنهان می‌کنند!

درست مانند نخود برفی، نخود فرنگی قندی دارای غلاف های خوراکی است، بنابراین این دیواره های غلاف ضخیم یک غذای خوشایند هستند.

با این حال، بر خلاف نخودهای برفی، نخودهای قندی در دماهای گرم شادترین هستند و به راحتی از انواع برف و نخود انگلیسی تا ماه های تابستان دوام می آورند.

بسیاری از انواع نخودهای قندی کوهنورد هستند که می توانند تا 6 فوت رشد کنند، بنابراین یک بار دیگر، ساختار مناسب برای حمایت از این گیاهان در حین رشد مهم است.

فقط با یک طعم، متوجه خواهید شد که نخودهای قندی واقعاً مطابق با نام خود هستند، زیرا طعم فوق العاده شیرین و بافتی آبدار دارند.

اسنپ های شکر را می توان به صورت خام خورد یا در هر تعداد از برنامه های پخته شده استفاده کرد زیرا ترد خود را حتی پس از پختن حفظ می کند.

برخی از انواع نخود قندی
نخود آن شکر
Super Sugar Snap VP
نخود شکری
نخود سوپر اسنپی
انواع دیگر نخود فرنگی