مردی که با شلنگ توالت فلزی خود را به دار آویخت

شلنگ های باغ و یا شلنگ توالت فلزی برای همیشه دوام نمی آورند. هنگامی که به دنبال خرید جدیدی هستید، این نکات به شما کمک می کند تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

شلنگ باغچه شما احتمالاً در تابستان امسال اضافه کار می کند زیرا به گیاهان آبیاری می کنید، باغ سبزیجات را آبیاری می کنید یا ماشین را می شویید.

به گفته سازنده شلنگ Teknor Apex، یک شلنگ باغی خوب در صورت نگهداری مناسب بین 5 تا 10 سال دوام خواهد آورد.

همانطور که بسیاری از ما قبلاً متوجه شده‌ایم یک شلنگ باغچه بد، آب را هدر می‌دهد، عملکرد ضعیفی دارد و باعث ناامیدی می‌شود.

بنابراین برای جلوگیری از پیچیدگی‌های ارتباط شما با شلنگ باغچه، بیایید قبل از خرید شیلنگ جدید به چه مواردی توجه کنید.
سبک یا سنگین؟ استاندارد یا کلاف؟ تخت یا قابل گسترش؟ چه کسی می دانست که انواع مختلفی از شیلنگ باغ وجود دارد؟ در اینجا برخی از رایج ترین انواع شلنگ هایی که احتمالاً در مرکز باغ محلی خود پیدا می کنید آورده شده است:

شلنگ همه منظوره. یک شیلنگ پایه همه جانبه برای آبیاری و تمیز کردن در اندازه ها و مواد مختلف موجود است و ممکن است سبک یا سنگین باشد.

شلنگ تخت. این شیلنگ‌های جمع و جور که به راحتی سیم پیچ می‌شوند، وقتی با آب پر می‌شوند، منبسط می‌شوند، اما زمانی که این شیلنگ‌ها را ندارند، صاف هستند.

از آنجا که آنها باید انعطاف پذیر باشند تا در هنگام خالی فرو بریزند، معمولاً از مواد سبک وزنی ساخته می شوند که معمولاً دوام زیادی ندارند.

شیلنگ کویل دار. اگر فضا تنگ نیستید یا فقط از دعوا کردن با شلنگ خود متنفر هستید، این نوع شلنگ در یک سیم پیچ منظم جمع می شود.

آنها معمولاً در طول های کوتاه تر هستند (برای اطلاعات بیشتر به زیر مراجعه کنید) بنابراین برای آبیاری مناطق کوچک مناسب هستند.