لیمو خشک رودان و استفاده از آن در تولید لوازم آرایشی

لیمو خشک رودان و ماجرای یاردلی، “یک استیک همیشه یک استیک خواهد بود.” او با اشاره به بخش‌ها و مراحل مختلف زندگی یک سطح شیب‌دار می‌افزاید: «شما می‌توانید کارهای بسیار بیشتری با سبزیجات انجام دهید و مراحل مختلفی از آن سبزی واقعی را دریافت می‌کنید».

لاندو می گوید: “پوشاندن سبزیجات با محصولات حیوانی تقریباً تنبل است. ما باید واقعاً فکر کنیم که چگونه بدون آنها طعم خوبی داشته باشیم.”

نتیجه غذاهایی است که در آن سبزیجات اغلب به روش‌های مختلف در طول چند روز پخته می‌شوند و لایه‌هایی از طعم‌های پیچیده ایجاد می‌کنند، از سوفله کاج آگرن با اسکایر گرانیتا گرفته تا مکعب‌های سیب‌زمینی شیرین برشته‌شده با نمک که همراه با حوضچه ای از هالاپینو تند سرو می‌شود.

با این حال، این آشپزی بدون چالش نیست. در نقاط سخت تر، هیچ کره ای برای تکیه کردن یا تخم مرغ سرخ شده برای مخفی کردن وجود ندارد.

غذاهایی مانند کنگر فرنگی که آپاریسیو روی آن کار می کند، ممکن است هفته ها طول بکشد. و هنگامی که آماده خدمت هستند، همیشه به هر غذاخوری ترجمه نمی شوند.

آپاریسیو می‌گوید: “کسانی که آن را دریافت می‌کنند آن را دوست دارند. افرادی که آن را دریافت نمی‌کنند از آن متنفرند. هیچ چیزی در این بین وجود ندارد.”

با این حال، بسیاری از این سرآشپزها از روزی صحبت می کنند که آشپزی به نقطه اوج خود می رسد. فریزر می‌گوید: «وقتی فضا با سرآشپزها و رستوران‌های عالی پر می‌شود، افرادی که با دوستانشان بیرون می‌روند، گزینه‌های خود را برای صرف شام در نظر می‌گیرند و – شاید نشانه‌ای از دوران کودکی‌مان باشد – سبزیجات خود را بخورند.