فروش فرآورده های پروتئینه گوشت گوسفندی سالم

فرآورده های پروتئینه و محصولات گوناگونی را امروزه از گوشت قرمز گوسفندی تازه با کیفیت درجه یک و بصورت کاملا بهداشتی تولید می نمایند که این فرآورده ها تحت عنوان سالم ترین و کامل ترین وعده های غذایی بفروش می رسند.

فرآورده های گوشتی نمونه ای از پر استفاده ترین محصولات پروتئینه می باشند که در قالب کالباس و سوسیس یا همبرگر و دیگر محصولات عرضه می شوند و یا بصورت فست فودهای آماده سرد یا گرم بفروش می رسند.

این فرآورده ها اغلب تحت عنوان وعده های غذایی سالم شناخته می شوند چراکه با استفاده از تازه ترین و باکیفیت ترین گوشت ها تولید شده اند البته باید برای تهیه بهترین و سالم ترین فرآورده های پروتئینه از مراکز معتبر این محصولات را خریداری کنید تا فرآورده ها با استاندارد ترین شیوه ها تولید شده باشند و در فرآیند تولید شان مواد اولیه سالم بکار رفته باشد.

فرآورده های گوشتی

بطور کلی به محصولاتی که نیمی از آنها را گوشت تشکیل داده باشد فرآورده های گوشتی گویند که این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند و در شیوه های مختلفی تهیه می گردند ولی بطور کل می توان تمامی این محصولات را در چهار گروه بزرگ جای داد:

  1. فرآورده های پروتئینه و گوشتی حرارت دیده
  2. فرآورده های خام
  3. فرآورده های پخته
  4. گوشت های فرآوری شده

امروزه در کشورمان حجم گسترده ای از فرآورده های پروتئینه در بازار در نوع حرارت دیده هستند و این محصولات در تولید شان از گوشت قرمز گوسفندی، گاوی، گوساله، بره و شتر و گوشت های سفید مرغ یا گوشت دیگر طیور همچون بوقلمون استفاده شده است.

فرآورده های گوشتی حرارت دیده از گوشت گوسفندی بیشترین استفاده را دارند چراکه این گوشت به خاطر داشتن الیاف نرم و در عین حال رشته ای شکل خود را در قالب محصولات گوناگون حفظ می کند و صرف نظر از آن دارای طعم خوبی بوده و طرفداران بیشتری دارد.

برخی از فرآورده های گوشتی تهیه شده از گوشت گوسفندی عبارتند از کالباس شصت درصد، سوسیس، کوکتل، همبرگر و یا گوشت ران و سردست بسته بندی و همچنین فست فود های آماده سرد و گرم.