فروش عمده گوشت گوسفندی بره سه ماهه

گوشت بره های گوسفندی سه ماهه از ترد ترین فرآورده های پروتئینه قرمز می باشند که نسبت به دیگر محصولات دامی جایگاه برتری دارد و در حال حاضر بصورت عمده بفروش می رسد.
بره های گوسفندی سه ماهه از دام هایی آماده کشتار با تولید گوشت بالا می باشند که البته در نژاد های اصیل و پرواری سودآوری بالا تری دارند.

این دام های جوان به خاطر سن پایین دارای گوشتی با کیفیت فراوان هستند و گوشت شان بعنوان ترد ترین گوشت در بین سایر دام ها شناخته می شود.
دام هایی همچون بره های سه ماهه در حال حاضر با ارزش ترین گوشت را دارند و به همین خاطر بسیاری از مراکز پرورشی و تولیدی گوشت به تولید این گوشت گوسفندی مشغولند و بصورت عمده نیز محصولات شان را بفروش می رسانند.

مرغوب ترین گوشت بره سه ماهه گوسفندی

گوشت بلدرچین اهواز گوشت تردی دارند ولی گاهی برخی از مراکز نامعتبر امکان دارد گوشت های مانده یا دام های پیر را تحت عنوان گوشت بره سه ماهه ارائه دهند که در این صورت باید بتوانید گوشت تازه و مرغوب بره را از سایر گوشت ها تشخیص دهید.
یکی از راه های شناخت گوشت بره این است که به رنگش توجه کنید، گوشت بره روشن تر از هر گوشت دیگری ست و رنگش به صورتی تمایل دارد.

یک راه دیگر این است که گوشت بره چربی کمی دارد و رگه های چربی در بین بافت گوشت کمتر است و همچنین اگر به همان چربی های اندک نگاه کنید متوجه خواهید شد که قطرشان بسیار کمتر از بافت گوشت می باشد.
چنانچه هنگام خرید گوشت بره مشاهده کردید که گوشت دارای رنگی قهوه ای ست چند احتمال وجود دارد، اولین احتمال این است که گوشت مدت زیادی از ذبح دام را سپری کرده یعنی گوشت مانده است ولی ناسالم نیست.
احتمال بعدی این است که گوشت ناسالم بوده و فاسد شده است که در این مورد با بو کردن گوشت می توانید متوجه بوی تعفن گوشت شوید اما اگر گوشت بوی نامطلوب نمی داد یعنی گوشت سالم است و تنها از نظر تازگی یا سن دام کم کیفیت است.
گوشت دام های مسن رو به قهوه ای و تیره است و اگرچه با گوشت فاسد تقریبا شباهت دارد ولی می توانید از طریق بو کردن و چک کردن شکاف گوشت به سلامتش پی ببرید یعنی اگر گوشت بوقلمون تازه دارای ترک ها و شکاف های زیادی بود و اطراف شکاف ها خشک شده بودند احتمال ناسالم بودنش می رود و همچنین اگر گوشت بر روی چربی هایش حباب های زیادی داشت یعنی گوشت کم کیفیت بوده و حتی امکان ناسالم بودنش هم زیاد می باشد.