عرضه گوشت گوسفندی ارزان قیمت

گوشت گوسفندی در بازار امروزه با قیمت های مختلفی عرضه می گردد که برخی ازین محصولات بصورت منجمد ارائه می گردند و از قیمت ارزانی برخوردارند.گوشت

گوسفندی قرمز محصولی پرطرفدار است که بعنوان ذخیره ای از آهن و پروتئین شناخته می شود و افرادیکه کمخونی دارند با مصرف این گوشت تا حدودی بهبود می یابند.
گوشت گوسفندی سالم ترین نوع گوشت است البته اگر از دام های جوان بعمل آمده باشد یعنی بره ها گوشت سالم تری دارند و چربی موجود در آن کمترین حد است.

امروزه این محصولات با قیمت های مختلفی عرضه می گردند اما برخی از محصولات گوشت گوسفندی وجود دارند که با قیمت های بسیار ارزان ارائه شده و بصورت منجمد در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

گوشت گوسفندی ارزان

گوشت گوسفندی همانطور که گفتیم در برخی از مراکز با قیمت ارزان عرضه می شود که اغلب این محصولات بصورت یخ زده فرآوری و توزیع می شوند و با قیمت های پایینی در اختیار خانواده ها و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

این گوشت های ارزان قیمت که وارداتی می باشند با نام هایی همچون گوشت قرمز برزیلی، پاکستانی یا استرالیایی شناخته می شوند و از آنجایی که قیمت شان در کشورهای تولید کننده، پایین تر از ایران است و با همان نرخ عرضه می گردند، قیمت پایینی دارند.

این محصولات از نظر درجه کیفی هیچ تفاوتی با دیگر محصولات گوشتی گوسفندی ندارند و تنها تفاوت شان در منجمد بودن شان است ولی برای رفع انجماد باید حتما به روش تدریجی گوشت ها را یخ زدایی نمایید تا خونابه کمتر خارج شود، وقتی خونابه کمتر خارج شود.

املاح معدنی، آهن و پروتئین کمتری از گوشت خارج می گردد و در نتیجه کیفیت گوشت حفظ می شود بنابراین یخ زدایی اگر اصولی باشد کیفیت گوشت های منجمد دست نخورده می ماند.