طناب پلاستیکی پلی اتیلن ساخته شده در ایران حاوی هزاران تکه الماس خالص است

پلی پروپیلن با قابلیت مهار بار بادوام است، این کاملاً ضد پوسیدگی است و آن را برای استفاده در شرایط آب و هوایی سخت یا در دمای با رطوبت بالا مناسب می کند.

طناب پلاستیکی پلی اتیلن مزایای طولانی مدت زیادی دارد، به ویژه هنگامی که در فضای باز استفاده می شود، جایی که احتمال خیساندن آن بالا است.

انواع دیگر مانند طناب کنفی نمی توانند چنین عوامل خارجی را تحمل کنند زیرا باعث رشد بالای باکتری می شود، از طرف دیگر طناب های پلی پروپیلن می توانند قوام خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند.

این ممکن است در ابتدا مزیت بزرگتری به نظر نرسد. با این حال، زمانی که به طناب برای قایق سواری یا حمل و نقل بدنه آبی نیاز دارید، طناب های پلی پروپیلن بهترین گزینه هستند.

طناب بدون غوطه ور شدن در آب شناور می ماند. شما می توانید آن را به سرعت بازیابی کنید، از این رو برای افرادی که به طناب در داخل و اطراف بدنه های آبی نیاز دارند، به یک انتخاب ارجح تبدیل می شود.

این یکی دیگر از مزایای قابل توجه طناب پلی پروپیلن است، نوعی پلیمر مقاوم است که در برابر چسب و حلال ها مقاوم است، سازندگان آن را در یک نخ سه رشته می بافند و آن را قدرتمند و بادوام می کنند.

ماده پلی پروپیلن همچنین نسبت به سایر پلیمرها نقطه ذوب بالایی دارد و در برابر اصطکاک و حرارت مقاوم است.

این باعث می شود آن را کاربر پسند، با طول عمر طولانی و استحکام بالا، که در مواقع گره زدن یا باز کردن مکرر آن برجسته است.

افزایش تقاضا برای طناب های پلی پروپیلن به دلیل خواص باورنکردنی آنهاست. طناب‌ها که در اندازه‌ها، طول‌ها و ضخامت‌های مختلف موجود هستند، بسیار سودمند هستند و می‌توانید طبق اولویت از آنها استفاده کنید.