شیوه های جا به جایی گوجه ها در رستورانی یک اتفاق عجیب رقم زد

در سال های اخیر، شیوع چندگانه عفونت سالمونلا با گوجه فرنگی تازه همراه بوده است، بررسی ها نشان داده است که آلودگی گوجه فرنگی احتمالاً در اوایل زنجیره مزرعه به مصرف کننده رخ داده است، اگرچه مصرف گوجه فرنگی بیشتر در رستوران ها اتفاق می افتد.
محققان این فرضیه را مطرح کرده‌اند گوجه برای سرما خوردگی که شیوه‌های جابجایی گوجه‌فرنگی در رستوران‌ها ممکن است به این شیوع کمک کند.
اعضای شبکه متخصصان بهداشت محیطی (EHS-Net) شیوه های جابجایی گوجه فرنگی را در 449 رستوران مشاهده کردند.
داده ها نشان می دهد که استفاده مناسب از گوجه فرنگی برای بسیاری از رستوران ها یک چالش است. در 49 درصد از مشاهدات برش گوجه فرنگی از تخته های برش فقط برای تولید استفاده نشد و در 36 درصد از مشاهدات برش گوجه فرنگی از دستکش استفاده نشد.
اگرچه گوجه‌فرنگی‌ها همانطور که متن تشکر از رضایت مشتری در اکثر مشاهدات شست‌و‌شو توصیه می‌شود، زیر آب جاری شسته شدند، گوجه‌فرنگی‌ها در آب راکد خیس شدند، عملی که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) توصیه نمی‌شود.
با این حال، داده های تجربی کمی در مورد نحوه برخورد کارگران رستوران با گوجه فرنگی وجود دارد. این مطالعه به منظور بررسی شیوه های جابجایی گوجه فرنگی در رستوران ها انجام شد.
در 18 درصد از مشاهدات، و اختلاف گلاب و سفید شدن ابرو دما بین آب شستشو و گوجه فرنگی در 21 درصد از مشاهدات، دستورالعمل های FDA را برآورده نمی کند.
حدود نیمی از تمام دسته‌های گوجه‌فرنگی خرد شده در مناطق نگهداری، دمایی بالاتر از 41 درجه فارنهایت (5 درجه سانتی‌گراد) داشتند، دمایی که FDA توصیه می‌کند.
حداکثر زمان نگهداری برای اکثر (73٪) گوجه فرنگی های خرد شده در دمای بالای 41 درجه فارنهایت از زمان نگهداری توصیه شده FDA 4 ساعت برای گوجه فرنگی های بدون یخچال (یعنی گوجه فرنگی های بالاتر از 41 درجه فارنهایت) فراتر رفت.
اطلاعات ارائه شده توسط لباس های زنانه این مطالعه می تواند برای اطلاع رسانی تلاش ها برای توسعه مداخلات و در نتیجه جلوگیری از شیوع بیماری های مرتبط با گوجه فرنگی مورد استفاده قرار گیرد.
  • منابع:
    1. Methods of handling tomatoes in restaurants
  • تبلیغات:
  1. رنگ مناسب پارچه مبلی خود را پیدا کنید
  2. گردو غذایی ماده ای که غنی از ALA است
  3. آنالیز قسمت های مختلف درخت بادام هندی
  4. روش کاشت درخت بادام هندی در خاک شنی