سینی پلاستیکی بزرگ گرد که در کاخ سفید استفاده می شد با قیمت دلاری به فروش رسید

سینی های پخت عایق شده یا در واقع همان سینی پلاستیکی بزرگ گرد دارای یک لایه هوا هستند که با قرار دادن یک ورقه زیرین در زیر سطح پخت آنها، و محصور کردن آن ناحیه زیر آن، ایجاد هوا در آن ایجاد می شود.

در نتیجه آنها رفتار متفاوتی دارند، این طراحی به گردش هوا در زیر اجازه می‌دهد و نقاط داغ را کاهش می‌دهد که به پخت یکنواخت‌تر مواد کمک می‌کند.

این هم به جلوگیری از سوختن ته کوکی‌ها کمک می‌کند و هم به این اطمینان می‌دهد که رنگ قسمت‌های پایینی کوکی‌ها به همان رنگ رویه‌ها خواهد بود.

حتی برخی افراد می گویند که آنها آنقدر خوب کار می کنند که رویه کوکی ها خیلی قبل از شروع قهوه ای شدن ته آنها می سوزد.
رفتار پخت نیز به دو صورت تغییر می کند که باید از آنها آگاه باشید: زمان پخت روی این ورقه های عایق می تواند طولانی تر باشد، که به کوکی ها زمان بیشتری می دهد تا قبل از اینکه گرما آنها را جامد کند، پخش شوند.

ممکن است کوکی ها روی این صفحات عایق ترد نباشند.

سینی های عایق شده برای برشته کردن سبزیجات خوب نیستند ، زیرا از برشته شدن ته سبزیجات جلوگیری می کنند.

سینی های پخت عایق شده را در سینک خیس نکنید، زیرا ممکن است آب در لایه هوا گیر کند. اگر این ورقه‌ها در داخل خیس شدند، کمی به آن‌ها در یک فر گرم فرصت دهید (شاید همراه با چیزی که به هر حال در فر می‌پزید)، یا در جایی قرار دهید تا خشک شود تا زهکشی و خشک شدن امکان‌پذیر باشد.

دستور العمل های کوکی ها مشخص می کنند که آیا ابتدا باید سینی پخت را برای نوع خاصی از کوکی ها چرب کنید یا خیر. هر چه چربی یک کوکی کمتر باشد، نیاز به چرب کردن تابه بیشتر است.

کوکی‌ها صاف‌تر هستند و روی سینی‌های فر چرب‌شده پخش می‌شوند، سینی ها را زیاد چرب نکنید، در غیر این صورت ممکن است خمیر شیرینی در طول پخت بیش از حد پخش شود.

شورتنینگ یا روغن ، گریس بهتری نسبت به کره می‌سازد از روکش‌های فویل کره‌ای خود برای چرب کردن قالب‌های نان صرفه‌جویی کنید.

گاهی به جای چرب کردن، می توانید از کاغذ روغنی برای پوشاندن سینی های فر استفاده کنید.

بسیاری از مردم آمریکای شمالی به جای آن از کاغذ مومی استفاده می کنند، حتی اگر متخصصان می گویند از کاغذ پوستی استفاده کنید، فقط از روی عادت.