ساعت دیواری والتر چوبی که در روز اتفاق های تاریخی مهم آلارم می داد

ساعت های صحرایی مانند ساعت دیواری والتر چوبی برای اولین بار در سال 1942 به عنوان ساعت های مچی مقاوم، قابل اعتماد و خوانا به جهان معرفی شدند که برای استفاده توسط سربازان در میدان های جنگ طراحی شده بودند.

پس از جنگ، آنها همچنان در بین همه از رهبر ارکستر گرفته تا ورزشکار و غیره محبوب بودند. امروزه، این سبک همچنان محبوب است و فراتر از استفاده نظامی است.

ساعت های میدانی با در نظر گرفتن دوام و عملکرد طراحی شده اند. آنها سبک وزن با یک قاب مقاوم در برابر آب هستند و دارای صفحه ای واضح هستند تا زمان را تا حد امکان در تقریباً هر محیطی آسان تر کنند.

ساعت‌های مد به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که ظاهر خوبی داشته باشند، نه لزوماً برای حفظ زمان با دقت بالا. برخی ساعت های مد روز را در دسته جواهرات قرار می دهند.

در حالی که این گروه از ساعت ها اغلب ارزان تر از همتایان لوکس خود هستند، اما هنوز هم می توانند قیمت بالایی داشته باشند.

بسیاری از ساعت های مد از حرکات کوارتز استفاده می کنند و ممکن است عوارض ساده یا بدون عوارض داشته باشند.

طراحان اغلب یک مجموعه کامل با موضوع یک سبک خاص ایجاد می کنند که شامل مواردی مانند کیف های دستی چرمی، کمربندهای چرمی، روسری و کیف پول است.

ساعت‌های لوکس یکی از لوازم جانبی مد هستند که می‌توانند زمان را مشخص کنند، درست مانند ساعت‌های ارزان‌تر.

چیزی که آنها را متمایز می کند کیفیت عالی مواد و ساخت و همچنین طراحی اغلب منحصر به فرد آنها است. ساعت های لوکس اغلب به سختی با دست ساخته می شوند و بر اساس طرح های تاریخی هستند که صدها سال در حال توسعه بوده اند.

ساعت های لوکس به سرعت یا ارزان ساخته نمی شوند. آنها قطعات هنری خیره کننده ای هستند که داستانی را روایت می کنند.

ساعت های هوشمند نوعی فناوری پوشیدنی هستند و از طریق Wi-Fi یا بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شوند.

بیشتر ساعت‌های هوشمند می‌توانند مراحل شما را ردیابی کنند و بدون بیرون آوردن تلفن هوشمندتان تماس‌های تلفنی برقرار کنند.

برخی از ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌های تناسب اندام هستند تا تعداد قدم‌هایی که برمی‌دارید یا کالری‌هایی که می‌سوزانید را ردیابی کنند. ردیاب های تناسب اندام پوشیدنی می توانند به ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و ردیابی GPS کمک کنند.