زنی که با اسکاج توت فرنگی برای دختر کوچکش اسباب بازی های جالبی درست می کرد

وقتی صحبت از اسکاج توت فرنگی به میان می‌آید، ماشین‌های ظرفشویی برجسته می‌شوند، زیرا کار طاقت‌فرسا شستن ظروف کثیف را کمی کمتر می‌کنند. به عبارت دیگر، ارزشی که ارائه می دهند راحتی است.

اکنون، برای حفظ این راحتی و سهولت استفاده، بسیار مهم است که ماشین ظرفشویی به راحتی توسط کاربر نهایی تمیز شود. به همین دلیل، تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی برای ساخت فیلترهای داخل سیستم زهکشی ماشین ظرفشویی به مش سیم بافته شده روی می آورند.

بنابراین، چگونه فیلترهای توری سیمی بافته شده می توانند برای محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهید، سودمند باشند؟

W.S. تایلر یک تولید کننده توری بافته شده با 150 سال تجربه فیلتر مش سیم است. ما در تلاش هستیم تا موانع موجود در سیستم فیلتر شما را حذف کنیم تا بتوانید روی بهبود سایر جنبه های محصولات خود تمرکز کنید.

به همین دلیل، این مقاله برای برجسته کردن مزایای توری بافته شده در هنگام استفاده به عنوان فیلتر ماشین ظرفشویی نوشته شده است. یاد خواهید گرفت: چرا فیلترهای ماشین ظرفشویی مورد نیاز است.

عملکرد فیلتر ماشین ظرفشویی چیست؟ اکثر ماشین‌های ظرفشویی مدرن، اگر نگوییم همه، نوعی سیستم فیلتراسیون در پایین‌ترین سیستم جت دارند. این فیلترها برای گرفتن مواد غذایی پاک شده از ظروف کثیف و همچنین تجمع مواد شوینده در محل قرار می گیرند.

در حال حاضر، این کار برای جلوگیری از دو مشکل است.

از یک جنبه، این فیلترها از بازگرداندن آگلومره های مواد غذایی و مواد شوینده در طول فرآیند تمیز کردن جلوگیری می کنند. عدم اجرای فیلتر کافی احتمالاً باعث می شود ظروف دارای ذرات غذا و مواد شوینده باشند، حتی پس از اتمام چرخه تمیز کردن.

در طرف دیگر طیف، این فیلترها همچنین از تجمع مواد غذایی و مواد شوینده به سیستم تخلیه شما جلوگیری می کنند. در این راستا، عدم اجرای فیلتر کافی می تواند منجر به گرفتگی سینک ها شود که بوی نامطبوع ایجاد می کند.

مش سیم بافته شده مقدار از پیش تعیین شده ای از سیم های فلزی است که پس از انجام یک تکنیک بافندگی چند صد ساله به هم متصل می شوند. از این تکنیک بافت می توان برای تولید الگوهای بافت مختلف استفاده کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

گفتنی است، روند بافت به شدت نظارت می شود و در نتیجه منافذ سفت و سختی ایجاد می شود که دقت بالایی دارند.