دفتر لوازم التحریری که در جهان کمیاب بود

فواید نوشتن در دفتر لوازم التحریر؛ در دنیایی که فناوری را هدایت می‌کند و زمانی که تقریباً برای همه چیز یک برنامه وجود دارد، چرا هنوز باید زحمت نوشتن موارد را روی کاغذ بکشیم؟

آیا ممکن است ارزشی ذاتی در تغییر زندگی واقعی وجود داشته باشد یا این فقط یک روش قدیمی برای انجام کارها است؟

اما چرا برخی از کارشناسان فناوری اطلاعات که فناوری مورد استفاده ما را توسعه می دهند، هنوز یک دفترچه یادداشت نگه می دارند؟

شاید تصادفی نباشد که بسیاری از افراد موفق علیرغم جایگزین های دیجیتالی مختلفی که برایشان وجود دارد، به طور منظم روی کاغذ می نویسند.

در اینجا چند مزیت نوشتن با دست بلند، یا به قول خودشان – زمانی که قلم قدرتمندتر از صفحه کلید است، آورده شده است.

به شما کمک می کند تمرکز کنید: این یکی از بزرگترین مزایای نوشتن روی کاغذ است. در حالی که ما سپاسگزاریم که چگونه فناوری زندگی ما را ساده کرده است.

متأسفانه، ما مجبوریم بهای آن را به شکل حواس پرتی های زیادی بپردازیم. چه در گوشی‌های هوشمند، چه تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌هایمان، همیشه چیزی توجه ما را جلب می‌کند.

جدا از اینکه با اعلان‌های مختلف یا نیاز به رسیدگی به تماس‌ها و پیام‌ها حواس‌مان پرت می‌شود، ما اغلب احساس می‌کنیم که هر از گاهی فقط با این دستگاه‌ها کمانچه بزنیم.

مطالعه ای توسط dscout در سال 2016 نشان داد که ما روزانه 2617 بار گوشی خود را لمس می کنیم. برای کاربران سنگین، حدود 5427 برابر است. به هر حال، این شامل ضربه زدن، کشیدن انگشت و کلیک کردن است.

به همان اندازه که این دستگاه‌ها مفید هستند، ممکن است برای فعالیت‌های خاصی مناسب نباشند – به ویژه آن‌هایی که نیاز به تمرکز زیادی دارند.

چند بار تصمیم گرفته اید که کارهایی را روی لپ تاپ انجام دهید تا در شبکه های اجتماعی قرار بگیرید یا برای چیزهای دیگر در اینترنت بگردید؟

یک راه اثبات شده برای جلوگیری از حواس‌پرتی‌های دیجیتالی، محدود کردن زمان کار فقط با یک خودکار و نوت‌بوک است، البته بدون ابزار.