داستان های پشت پرده مرد اختاسگر در ملا عام رونمایی شد

مرد اختلاسگری که توسط پلیس دستگیر شده بود داستان های پشت پرده را در ملا عام برای عموم مردم تعریف کرد و راه های اختلاس را به آن ها آموزش داد.

ماهی سفید

پرورش آبزیان یکی از قدیمی ترین شیوه های کسب درآمد بوده است، قیمت روز ماهی به دلایل مختلفی می تواند افزایش یا کاهش داشته باشد، یکی از این عوامل تولید پرورشی است. ماهی سفید از مهم ترین و پر طرفداران ماهیهایی است که اکثر افراد آن را برای شروع سال جدید و مراسمهای شادیشان استفاده می کنند.

قیمت سیب

از زمانی که ما بچه بودیم، این ضرب المثل در ذهن ما نقش بسته بود که “یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد” با این حال قیمت سیب خرید سیب قرمز و فروش سیب خونی یکی از عوامل مهم در خرید می باشد.

گل لیلیوم

همان طور که می دانید گلهای بسیاری هستند مثل رز هلندی که می توانند طبیعی و یا مصنوعی باشند که گل لیلیوم یا سوسن از این قاعده مستثنی نمی باشد این گل در اکثر کشورها یافت می شود و می تواند به این علت که اکثر گونه های آن معطر هستند شما را به یاد منطقه های شمالی و گرم و فصلهای گرم و فصا تابستان بیندازد. تاریخچه این گل به الهه های باستانی بر می گردد که این الهه همسر زئوس یعنی هرا می باشد.

لوله پلیکا

یکی از مصالحی که اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد می توان به لوله پلیکا فشار قوی اشاره کرد. مشخصات بسته بندی آن به گونه است که به  طور کامل بر روی آن درج شده است.