خرید عمده گوشت گوسفندی استرالیایی در بازار

گوشت گوسفندی استرالیایی از جمله محصولات پروتئینه ای است که امروزه در بازار تمامی کشورهای خرید و فروش می شوند و در ایران نیز بصورت عمده قابل خریداری ست.
گوشت گوسفندی و گوشت بوقلمون اصفهان یک محصول پراستفاده است که هم در ایران و هم در سایر کشورها بعنوان غذای اصلی خانوار ها شناخته می شود و در تامین پروتئین و آهن افراد جامعه نقش پررنگی را ایفا می کند.
این گوشت که از لاشه گوسفندان گوشتی با نژادهای گوناگون بدست می آید امروزه در بازار های ایران با تنوع بالایی بفروش می رسد که برخی ازین محصولات تولید شده در خود ایران هستند و برخی هم بعنوان گوشت های وارداتی از کشورهای دیگر ارائه وارد بازار می گردند.

گوشت گوسفندی استرالیایی

یکی از کشورهایی که تامین کننده گوشت گوسفندی مصرفی مان می باشد استرالیاست که این کشور در دنیا بخاطر تولید انبوه گوشت مشهور شده است و هرساله چندین هزار تن گوشت قرنز را به بازار های جهانی وارد می سازد که ایران نیز یکی ازین متقاضیان است.
گوشت گوسفندی ارائه شده به بازار ایران از جانب شرکت های استرالیایی، اغلب از جوان ترین دامها فرآوری شده و از نظر ذبح شرعی هم مطابق با شریعت اسلامی دام ها کشتار شده اند.
کشور استرالیا با داشتن مراتع سرسبز و بهترین نژادهای اصیل گوسفند در دنیا بعنوان تولید کننده گوشت شناخته می شود و انواع مختلفی ازین محصولات را با سطح کیفی متفاوت ارائه می دهد.
گوشت های گوسفندی استرالیایی موجود در بازار های داخلی بر حسب چند ویژگی دارای کیفیت مختلف هستند و در درجات کیفی گوناگون بفروش می رسند که یکی ازین درجات به میزان چربی گوشت مربوط می شود.
هرچه گوشت بوقلمون بدون استخوان دارای چربی بیشتری باشد کیفیتش کمتر است به همین علت اغلب گوشت های استرالیایی با کمترین میزان چربی تولید می شوند و برای محقق شدن این هدف از دام های جوان در راستای تولید گوشت استفاده می نمایند یعنی شرکت های تولیدی گوشت در استرالیا دام هایی را برای کشتار انتخاب کرده اند که سن شان بین ده تا بیست ماه است و دلیل اینکار هم این می باشد که گوشتی با چربی کم و در نتیجه کیفیت بالا ارائه داده باشند.
با این وجود دریافتیم که گوشت های استرالیایی از نظر کیفیت و میزان چربی گوشت دارای جایگاه خوبی هستند و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مرغوب ترند.
در پایان لازم به ذکر است که گوشت استرالیایی صرفاً به گوشت گوسفند منتهی نمی شود و گوشت سایر دام ها نیز ازین شرکت های معتبر روانه بازار شده است که هریک ازین محصولات را امروزه می توان بصورت عمده در ایران خریداری کرد.