با خرید گونی پلاستیکی در اصفهان برای یک عمر پس انداز داشته باشید

101 کاربرد گونی پلاستیکی در اصفهان؛ ما پاسخ زیادی به نظرسنجی اخیر خود در کیسه های پلاستیکی داشتیم، که تأیید می کند اعضای طرح گیاهخواری GC به پلاستیک اهمیت زیادی می دهند و ایده های خوبی برای مشارکت دارند.

همانطور که در پست های وبلاگ قبلی در مورد پیچیدگی موضوع و مواد جایگزین موجود گفتیم، ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا بهترین راه ها را برای به حداقل رساندن بسته بندی بدون افزایش ضایعات مواد غذایی پیدا کنیم.

در حال حاضر، ما (و بسیاری از کشاورزانی که با آنها کار می کنیم) بر این باوریم که کیسه های پلی اتیلن شفاف بهترین راه برای تازه نگه داشتن سبزی های برگ دار هستند و شما را تشویق می کنیم تا حد امکان از آن ها استفاده مجدد کنید.

وقتی دیگر مفید نیستند، می‌توانید آنها را برای بازیافت به Morrisons، Sainsbury’s & Ocado ببرید، یا می‌توانید آنها را به بازار کشاورزان ما یا محل جمع‌آوری خود – با کیسه‌های حامل و برچسب‌های رنگی‌تان – برگردانید و ما بازیافت خواهیم کرد.

اما قبل از اینکه آنها را بازیافت کنید، در اینجا بهترین ایده‌های ما برای استفاده مجدد از کیسه‌های دستگیره (و سایر کیسه‌ها) است:

ذخیره سبزیجات دیگر این پست را در مورد نحوه نگهداری بهترین نوع سبزیجات برای تازه نگه داشتن آن ببینید
نگهداری مواد غذایی دیگر در یخچال یا فریزر. راهنمای ما در مورد بلانچ کردن و انجماد سبزیجات را ببینید
نگهداری گیاهان
بسته بندی ناهار خود را
استفاده به عنوان کیسه میان وعده در هنگام بیرون رفتن
حمل سبزیجات تازه از محله/باغ
پوشاندن بذرهای جوانه زده به صورت مینی کلوش
خرید از فروشگاه های بدون بسته بندی
خمیر مایه را یک شبه در یخچال ثابت کنید

مرتب کردن سایر چیزهای غیر خوراکی، مانند دانه ها، لوازم التحریر – و خود کیسه ها!
نگهداری جامپرهای پشمی برای جلوگیری از خوردن آنها توسط پروانه ها
بسته بندی برای سفر – به خصوص ضد آب برای سفرهای کمپینگ/دوچرخه
کالاهای بطری ضد نشت در حین حمل و نقل.

ما قدردانی می کنیم که برخی از مردم ترجیح می دهند به هیچ وجه پلاستیکی دریافت نکنند، اما ما معتقدیم که پلاستیک هنوز بهترین گزینه برای نگهداری سبزیجات و جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی است.

بنابراین به استفاده مجدد از کیسه ها آنطور که صلاح می دانید ادامه دهید – و پیشنهادات خود را برای سایر راه های مفید برای ما ارسال کنید.