انجیر سیاه 1401 تنها درمان قطعی بیماری پسوریازیس شناخته شد

اگر در اینجا در مورد فواید مختلف انجیر سیاه 1401 فکر می کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

جالب است که برخی از محققان معتقدند میوه ممنوعه چیده شده توسط حوا یک سیب نبود بلکه یک انجیر بود.

میوه مورد علاقه کلئوپاترا نیز اتفاقاً انجیر است، خوب، میوه ای که برای مدت طولانی مصرف شده است باید فواید سلامتی خاصی داشته باشد.

ما تمام تحقیقات را انجام داده ایم تا به شما کمک کنیم در مورد فواید کلیدی انجیر بیشتر بدانید. به خواندن ادامه دهید.

انجیر چیست؟ انجیر میوه‌ای است که روی درخت فیکوس، عضوی از خانواده توت یا موراسه رشد می‌کند. آنها از تیره Ficus هستند و نام علمی آنها Ficus carica است.

انجیر را در زبان های محلی به نام های مختلفی می شناسند. آنها در هندی “Anjeer”، در تلوگو “Athi Pallu”، در تامیل و مالایایی “Atti Pazham”، در کانادا “Anjura” و در بنگالی “Dumoor” نامیده می‌شوند.

درخت انجیر خزان کننده است و ارتفاع آن به 7-10 متر می رسد. دارای پوست سفید صاف است؛ درختان انجیر به صورت وحشی در مناطق خشک و آفتابی که خاکی تازه و عمیق دارند رشد می کنند.

آنها همچنین تمایل به رشد در مناطق صخره ای دارند و می توانند حتی در خاک های کمتر حاصلخیز نیز حفظ شوند.

آیا میدانستید؟ ریشه های درخت انجیر معمولا در نزدیکی سطح زمین قرار دارند و برخی از گونه های آفریقای جنوبی ریشه های عمیقی دارند که به عمق بیش از 400 فوت می رسد.

درختان انجیر تا 100 سال عمر می‌کنند و شاخه‌های بلند و پیچ‌خورده‌ای دارند که از ارتفاع درخت فراتر می‌رود.

انجیر بومی خاورمیانه و غرب آسیا است و اکنون در سراسر جهان کشت می شود. درختان انجیر در مناطق مختلف آسیا و آمریکای شمالی طبیعی شده اند.

انجیر اوج بسیاری از میوه های تک دانه است و به اندازه 3-5 سانتی متر رشد می کند. آنها در هنگام رشد سبز هستند و پس از رسیدن به رنگ بنفش یا قهوه ای در می آیند.