استفاده از کیت تست اعتیاد ده کاره توسط یک دختر خردسال موجب مرگ او شد

اندازه‌گیری‌های فاکتور های موجود در خون توسط کیت تست اعتیاد ده کاره؛ نمک سدیم گاما هیدروکسی بوتیرات (GHB)، کتامین هیدروکلراید، تمازپام، فلونیترازپام و دیازپام (Tween به محلول‌های بنزودیازپین اضافه شد) به عنوان محلول‌های ذخیره جداگانه و به نمونه‌های 330 میلی‌لیتری کولا (پپسی مکس)، آبجو (S) اضافه شدند.

‘alcopop’ (Bacardi Breezer) و دارونما (آب مقطر). دوزهای مورد استفاده در موارد مسمومیت رایج گزارش شده است. هر کیت 10 بار برای هر ترکیب نوشیدنی/دارو آزمایش شد.

دو ناظر کور و مستقل هر آزمایش (وجود/عدم وجود دارو) را مطابق با دستورالعمل کیت نمره دادند. از chi 2 برای مقایسه نسبت دفعاتی که ارزیاب‌ها به آزمون‌ها امتیاز دادند، استفاده شد.

حساسیت و ویژگی به طور کلی برای هر نوشیدنی محاسبه شد و حساسیت برای هر دارو محاسبه شد. توافق بین ناظران با استفاده از آماره کاپا ارزیابی شد.

یافته‌ها: در حالی که هر دو ارزیاب با استفاده از Drink Detective توانستند به طور قابل‌توجهی به آزمون‌های درست و نادرست امتیاز بیشتری بدهند، و یک رتبه‌دهنده امتیاز مشابهی را با استفاده از Drink Guard کسب کرد، حساسیت کلی Drink Detective و Drink Guard 69.0% بود (95% CI 64.2-73.5%) و به ترتیب 37.5% (95% فاصله اطمینان (CI): 30.1-45.5%).

حساسیت به نوشیدنی وابسته بود. Drink Detective قادر به تشخیص دوز GHB ما در آب نبود، و همه آزمایش‌ها توسط هر دو ارزیاب برای این ترکیب نوشیدنی/دارو منفی بود (20 نمره منفی). به طور کلی، ویژگی برای Drink Guard و Drink Detective به ترتیب 76.6٪ (95٪ CI 71.5-81.0٪) و 87.9٪ (95٪ CI 83.0-91.6٪) بود، اما تحت تأثیر نوشیدنی قرار گرفت.

توافق بین ارزیاب برای Drink Guard ضعیف بود (kappa = 0.278 +/- 0.069) اما برای Drink Detective عالی بود (kappa = 0.894 +/- 0.245). توافق بین ناظران وابسته به مواد مخدر بود.

نتیجه گیری: استفاده از کیت های آشکارساز مواد مخدر توسط مردم در محیط شبانه نیاز به بررسی بیشتر دارد و ممکن است احساس امنیت کاذب (منفی کاذب) و نگرانی بی مورد (مثبت کاذب) را در بین کاربران کیت ایجاد کند.