استفاده از پودر لباسشویی پرسیل در تولید دمنوش های لاغری

در حقیقت قیمت همیشه بهترین شاخص کیفیت مواد شوینده ای مانند پودر لباسشویی پرسیل نیست.

نکته اصلی، مشاهده لیست مواد تشکیل دهنده انواع مارک های شوینده است. هر چه مواد فعال‌تری مانند سورفکتانت‌ها که خاک را از پارچه جدا کرده و در آب معلق می‌کنند و آنزیم‌هایی که لکه‌های محصول را از بین می‌برند، شوینده بهتری است.

در اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، سه سطح قیمت مواد شوینده را خواهید یافت:

گران قیمت: (Tide، Persil ProClean) اینها شوینده های سنگینی هستند که شامل آنزیم ها، سورفکتانت ها و سایر مواد برای از بین بردن بیشتر لکه ها و خاک سنگین هستند.

سطح متوسط: (Purex، Gain، Arm & Hammer، همه) این شوینده‌ها شامل برخی از آنزیم‌ها هستند که به از بین بردن لکه کمک می‌کنند، اما حاوی بسیار کمتری نسبت به شوینده‌های سنگین هستند.

اگر در دمای مطلوب آب به درستی استفاده شوند، روی خاک سبک به خوبی کار می کنند.

تخفیف: (مارک های فروشگاهی ارزان قیمت، فوکا، اکسترا) این محصولات به شدت به سورفکتانت هایی وابسته هستند که خاک را تا زمانی که آب موجود در ماشین لباسشویی شما بتواند آنها را از بین ببرد، معلق می کند.

می تواند در پول شما صرفه جویی کند. بسیاری از موفقیت های شست و شو در استفاده از دمای مناسب آب، پیش تصفیه لکه ها و بارگذاری بیش از حد لباسشویی است. تنها شما می توانید بهترین انتخاب شوینده را برای لباسشویی خانواده خود تعیین کنید.

مواد شوینده ای که برای شستن اقلام ظریف با دست یا ماشین لباسشویی طراحی شده اند نسبت به شوینده های معمولی سختی کمتری دارند.

ساخته شده برای خاک سبک و پارچه های ظریف، انتخاب خوبی در موقعیت مناسب هستند.

شوینده‌های بدون عطر و رنگ برای لباس‌های کودک و کسانی که حساسیت دارند یا پوست حساس دارند، بهترین هستند.