استفاده از پودر لباسشویی اکتیوکس در پادگان های مرزی اجباری شد

سوالی که در مورد شستن لباس ها در ماشین لباسشویی جمعیت را به نصف تقسیم می کند این است که پودر شوینده بهتر است یا مایع؟ جلوی قفسه‌های سوپرمارکت‌ها، مربوط به این دسته از محصولات، می‌توان آنقدر برند و گزینه‌های زیادی برای هر نوع صابون پیدا کرد که نمی‌دانیم کدام یک را انتخاب کنیم.

امروزه سه نوع شوینده در بازار وجود دارد: کپسول (حاوی ترکیبی از پودر و ژل)، پودر و فرمول مایع. اما به طور کلی، شک و شبهه هایی بین این که پودر ماشین لباسشویی بهتر است یا مایع، ایجاد می شود.

پودر لباسشویی اکتیوکس حتی در دماهای پایین و روی سفیده هایی که حاوی سفید کننده هستند یا به شدت کثیف هستند، اغلب بسیار موثرتر است. بنابراین، در اصل، آنها قدرت پاک کنندگی بیشتری نسبت به مایع دارند.

پودر لباسشویی اکتیوکس

قبل از فهرست کردن دلایل خاص، اجازه دهید قبلاً به این سؤال پاسخ دهیم که کدام یک از این دو بهتر است. حقیقت این است که به نیاز و ماشین لباسشویی هر کدام بستگی دارد، بنابراین بهتر است هر دو را داشته باشید. بیایید ببینیم یا چرا در زیر.

با این حال، سیالیت کمتر آنها به این معنی است که هم در ماشین لباسشویی و هم روی پارچه‌ها، بقایای و لایه‌ها را راحت‌تر از خود باقی می‌گذارند.

برای این موارد، در واقع، گاهی اوقات یک شستشوی اضافی لازم است. برای استفاده از مواد شوینده پودری برای محدود کردن رسوب، بهتر است از توپ دوز مستقیماً در قوطی استفاده کنید. این کار به مالش لباس و جدا شدن آنها در حین شستشو نیز کمک می کند.

از طرف دیگر یکی از ایرادات اصلی پودر شوینده این است که با پارچه های ظریفی مانند ابریشم ساینده تر است. علاوه بر این، اگر از توپ اندازه گیری فوق الذکر استفاده نکنیم، ممکن است مقداری باقی مانده سفید روی لباس های تیره باقی بماند.

هنگام خرید محصولات شوینده خانگی، قیمت یکی از جنبه هایی است که بیشتر به آن توجه می کنیم. خوب، در این جنبه، پودر شوینده به عنوان برنده بزرگ معرفی می شود، زیرا در مقایسه با مواد شوینده مایع، امکان شستشوی بیشتری را با همان قیمت فراهم می کند.