استفاده از قابلمه عروس تفلون سایز 38 در ساخت آنتن های ماهواره ای

یک هادی خوب، مانند قابلمه عروس تفلون سایز 38 مسی و آلومینیومی، به تغییرات دما پاسخ می دهد و به شما امکان می دهد کنترل بیشتری بر روی غذایی که در حال طبخ می کنید داشته باشید.

به یاد داشته باشید: جرم گرما را نگه می دارد، بنابراین هرچه قابلمه یا ماهیتابه بیشتری برای گرم کردن وجود داشته باشد، قابلمه یا ماهیتابه می تواند حرارت بیشتری را نگه دارد.

درست مانند یک چاقوی آشپزخانه یا هر نوع ابزار آشپزخانه، احتمالاً برای مدت زمان زیادی از آن استفاده خواهید کرد. به همین دلیل، ست قابلمه و تابه شما باید در دست گرفتن احساس راحتی داشته باشد.

دسته را بردارید و آن را امتحان کنید، آن را با خود حرکت دهید، ببینید آیا می توانید آن را به عنوان امتداد بازوی خود تصور کنید و نه ابزاری که در دست دارید.

دستگیره ها را می توان جوش، پرچ یا پیچ کرد. دستگیره های جوش داده شده ممکن است شکسته شوند، بنابراین ممکن است شکایت افراد را در مورد آن بشنوید.

حقیقتاً، اگر یک دسته در چندین نقطه جوش داده شود، باید به اندازه کافی خوب باشد که از شکستن آن جلوگیری کند.

هنگام استفاده از تابه، دسته ها نیز باید بتوانند نسبتاً خنک بمانند. دستگیره های پلاستیکی و چوبی معمولا خنک می مانند زیرا رسانای حرارتی خوبی نیستند، اما نقطه مقابل این است که ضد فر نیستند.

یک قابلمه خوب باید دارای درب شیشه‌ای باشد و درب آن باید محکم ببندد تا رطوبت آن را حفظ کند.

یک قابلمه با درب گرم شده نیز باید دارای دسته مقاوم در برابر حرارت باشد. مراقب درب های شیشه ای باشید که معمولاً فقط تا دمای 350 درجه فارنهایت در فر ایمن هستند.

این نکته مهمی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود: اگر می‌خواهید در قابلمه یا تابه خود غذاهای اسیدی بپزید، مانند سس گوجه‌فرنگی، سس شراب و غیره، پس آستر ماهیتابه شما باید غیرفعال باشد.

به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ یک سطح غیر واکنشی است، به موادی که آنها لمس می کنند واکنش نشان نمی دهد. اما آلومینیوم ساده باعث تغییر رنگ غذاهای اسیدی می شود.

اگر به دنبال آستر نچسب هستید، برخی از گلدان ها قطعا این گزینه را دارند. مراقب نوع مواد نیز باشید، زیرا برخی از روکش‌های ظروف نچسب نسبت به بقیه مضرتر هستند.