استفاده از سفره قلمکار اعلا به عنوان پوشش ضد حریق

افتتاح یک رستوران یک تلاش پرهزینه است، بنابراین هر هزینه ای باید با دقت در نظر گرفته شود و اپراتورها تجزیه و تحلیل کنند که هر خرید چه مزایایی برای رستوران به همراه خواهد داشت.

سفره قلمکار اعلا معمولاً یک خرید اختیاری است و برخی از اپراتورها را مطمئن نمی‌کند که آیا مناسب رستوران‌هایشان هستند یا خیر.

اگر روی حصار هستید، در اینجا به برخی از مزایای استفاده از سفره های رستورانی اشاره می کنیم.

از آنجایی که رومیزی هایی مانند سفره قلمکار ممتاز فضای وسیعی را پوشش می دهند، راهی آسان برای تغییر سریع ظاهر اتاق غذاخوری شما هستند، نوع سفره ای که انتخاب می کنید نقش زیادی در ظاهر رستوران شما دارد.

همه سفره های رستورانی برای ایجاد حس مجلل طراحی نشده اند. پارچه های لمینت و رومیزی های وینیل اغلب رنگ های روشن دارند که می تواند به اتاق ناهار خوری شما رنگ و لعاب بدهد.

رایج ترین الگوی شطرنجی است، اغلب به رنگ قرمز یا آبی، اما الگوهای دیگر، از جمله گل و راه راه، نیز موجود است.

استفاده از چنین رومیزی ها شما را قادر می سازد تا به راحتی لهجه رنگارنگ را تغییر دهید و ظاهر اتاق غذاخوری خود را با حداقل هزینه تغییر دهید.

در یک نکته کاربردی تر، استفاده از رومیزی روشی آسان و ارزان برای پوشاندن خط و خش روی میز آسیب دیده است.

حتی مریخ‌های کوچک می‌توانند تصور ضعیفی از کسب‌وکار شما به مشتریان بدهند، و سرمایه‌گذاری روی سفره‌ها بسیار ارزان‌تر از جایگزینی میز است.

بر کسی پوشیده نیست که سر و صدا یکی از دغدغه‌های همیشگی در دنیای رستوران‌ها است، زیرا اغلب یکی از شکایاتی است که افراد ناهارخوری هنگام صرف غذا در بیرون از خانه دارند.

سطوح سخت مانند میزها، صداها را کاهش نمی‌دهند، در عوض امواج صوتی را به اطراف می‌تابانند، که می‌تواند آنها را به یک صدای ناخوشایند تبدیل کند.

در حالی که بسیاری از راه حل های کاهش صدا سودمند هستند، رومیزی ها سطوح نرمی را اضافه می کنند که می تواند به کاهش غوغا کمک کند.

سفره ها علاوه بر کمک به جلوگیری از تکثیر اکو، می توانند در وهله اول از بروز برخی صداها نیز جلوگیری کنند.

هر بار که پیشخدمت یا مشتری یک بشقاب، لیوان یا تکه کارد و چنگال را می‌گذارد، صدای کمی ایجاد می‌شود که در یک اتاق ناهار خوری کامل می‌تواند زیاد شود.