استفاده از خاک باغچه در تهران به عنوان چاشنی در غذاهای هندی

در حقیقت خاک باغچه هایی مانند خاک باغچه در تهران ارزان ترین راه برای غنی سازی خاک در باغ ها و گلزارها است.

همچنین می توانید از خاک باغچه به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده خاک گلدان خانگی استفاده کنید. بله، بعضی ها خاک گلدان خود را می خواهند. فقط مطمئن شوید که مواد مغذی و مواد افزودنی را اضافه کنید تا مخلوط سبک و شل شود.

از آن در ظروف استفاده نکنید. از آنجایی که ورمیکولیت، پرلیت یا پوکه ندارد، فاقد زهکشی لازم برای ظروف است. خاک باغچه اجازه نفس کشیدن به ریشه گیاهان را نمی دهد.

نوع سومی از خاک کیسه ای وجود دارد: خاک سطحی. دقیقاً همانگونه است که صورتحساب شده است: خاک گرفته شده از لایه بالایی زمین.

این خاک مقرون به صرفه ترین خاک کیسه ای است زیرا مواد افزودنی مانند کمپوست، پیت ماس ​​یا پرلیت برای افزایش ارزش غذایی آن برای بافت گیاهان ندارد.

خاک سطحی را از زمین کنده و در کیسه ای قرار می دهند. بدون زنگ، بدون سوت، بدون کمپوست اضافه شده است. با این چیزها آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.

در مواقعی که نیاز به پر کردن سوراخ دارید یا به عنوان پایه ای برای مخلوط کردن خاک باغچه خانگی با افزودن مواد تشکیل دهنده آن استفاده کنید تا آنقدر غنی و زهکشی خوبی داشته باشد تا خانه خوبی برای گیاهان باشد.

به معنای واقعی کلمه، هر چیزی (تقریبا) می تواند یک باغ ظرف باشد. یک سطل، یک بشکه، یک ماشین رها شده – تا زمانی که به اندازه کافی بزرگ باشد، خنک به نظر برسد و زهکشی خوبی داشته باشد.

اگر در حال برنامه ریزی برای رشد گیاهانی هستید که می خواهید بخورید، توصیه می کنیم از چیزی استفاده کنید که از مواد ایمن برای غذا ساخته شده باشد.

با عرض کمتر از 12 اینچ خود را خسته نکنید. نگهداری ظروف بزرگتر آسان تر است زیرا می توانند خاک بیشتری را در خود نگه دارند و هر چه ظرف خاک بیشتری را در خود نگه دارد رطوبت بیشتری را حفظ می کند.

ما با استفاده از وان گالوانیزه غول پیکری که معمولاً برای تغذیه دام استفاده می شود، یک تخت باغچه برآمده از فولاد گالوانیزه درست می کنیم.