استفاده از آب معدنی در کیش به عنوان سوخت فضاپیما ها

صنعت آب معدنی در کیش که امروز می بینید مدت هاست که وجود داشته است: در حالی که خود آب بطری قرن ها وجود داشته است، در حدود 100 سال گذشته چیزی که امروزه به عنوان منبع حیاتی هیدراتاسیون سالم و راحت می بینیم، ایجاد شده است.

اکثریت قریب به اتفاق شرکت های آب بطری در ایالات متحده بسیار کوچک هستند، حدود 10 کارمند یا کمتر، و کمتر از 10 میلیون دلار در سال فروش دارند.

اینها کارآفرینان خانوادگی محلی با ریشه های عمیق و پیوندهای قوی با جوامع خود هستند.

شاید ندانید، اما هر آبی در بطری را نمی توان «آب بطری» نامید، آب بطری شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) یک محصول غذایی مصرفی در نظر گرفته می شود که استانداردهای هویتی دقیقی برای آب بطری دارد.

FDA ایجاب می کند که “نوع” آب باید به وضوح روی برچسب تمام آب های بطری فروخته شده در ایالات متحده چاپ شود.

آب

 

Svg4، بطری آب | IBWA | آب بطری آب چشمه آبی است که از یک سازند زیرزمینی به دست می آید که از آن آب به طور طبیعی به سطح زمین جریان می یابد.

آب چشمه باید فقط در چشمه یا از طریق یک گمانه که به سازند زیرزمینی تغذیه کننده چشمه می زند جمع آوری شود.

آب چشمه ای که با استفاده از نیروی خارجی جمع آوری می شود باید از همان لایه زیرزمینی چشمه باشد، باید تمام خصوصیات فیزیکی قبل از تصفیه را داشته باشد و با ترکیب و کیفیت آبی که به طور طبیعی به سطح چشمه می ریزد، باشد. زمین.

Svg1، بطری آب | IBWA | آب تصفیه شده با آب بطری آبی است که با تقطیر، دیونیزه کردن، اسمز معکوس یا سایر فرآیندهای مناسب تولید شده است در حالی که با تعریف «آب تصفیه شده» در داروسازی ایالات متحده مطابقت دارد.

نام‌های مناسب دیگر محصولات برای آب بطری تصفیه‌شده توسط یکی از فرآیندهای فوق عبارتند از:

«آب مقطر» در صورتی که از طریق تقطیر تولید شود، «آب دیونیزه» اگر با دییونیزاسیون تولید شده باشد، یا «آب اسمز معکوس» اگر فرآیند مورد استفاده اسمز معکوس باشد.

متناوبا، “آب آشامیدنی” را می توان با یکی از اصطلاحات تصفیه کننده تعریف شده در بالا استفاده کرد (به عنوان مثال، “آب آشامیدنی تصفیه شده” یا “آب آشامیدنی مقطر”).